miércoles, 18 de enero de 2012

Respect a Can bruguera.....

Post copiado de http://elsbousdelasalle.blogspot.com/

Albert Dotras, habitual de la zona de bloc de Can Bruguera ens fa arribar el següent post amb el qual els Bous hi estem totalment d'acord... Respect !!


Aquest és un post que m'hauria agradat no haver d'haver fet mai (i no n'estic orgullós), ja que crec que és una cosa que salta a la vista que tothom hauria de fer i, pel que sembla, ningú no fa, i no és cap altra cosa que endur-se la pròpia brossa (merda) que un fa.

Ahir vaig anar a disfrutar del bosc de Can Bruguera i els seus blocs, i entre bloc i bloc va aparèixer un senyor A.D.F (Guarda forestal) tirant fotos a les matrícules dels cotxes, i jo vaig anar a xerrar amb ell, ja que no em feia gràcia el que feia.

L'A.D.F em va explicar que l'Ajuntament de Llavaneres i l'amo del bosc on hi ha els blocs comencen a estar amb la mosca al nas (emprenyats) perquè a causa dels escaladors, ciclistes, motoristes, els que fan trekking, etc., el bosc comença a estar ple de merda, i no desitjo que acabi com moltes zones d'Espanya, plenes de merda i tancades o restringides. Sóc un escalador i no m'agrada que per culpa nostra es tanquin zones d'escalada.

Jo no sóc local de Canbru, simplement hi vaig tant com puc, igual que a qualsevol altra zona. Tampoc no sóc qui per donar consells, però sí un escalador compromès amb l'entorn i a qui agradaria disfrutar d'allà on va. Crec que no demano massa, simplement que cadascú s'endugui la brossa que fa. És una cosa òbvia, que tothom hauria de fer i que em fa vergonya haver de dir. M'agradaria fer saber a tothom a través d'aquest post que Canbru perilla si no la cuidem, igual que qualsevol altra zona.

Gràcies. Maki.

4 comentarios:

Víctor dijo...

Buenas!

Esta bien dar un toque de atención pero yo también vi a ese hombre y me preguntó por las pintadas en spray de las manos que hay en el parking que llevan muchos años allí si habiamos sido nosotros. No era forestal a mi me dijo que estaba jubilado! el super jubilado decia también que siempre va por allí y es la primera vez que lo vemos. Està muy bien cuidar la zona y es verdad que es privado según comentó el abuelo pero de ahí a cerrar Can Bruguera me parece hacer un desiestro de un granito de arena.

Saludo y apretar y rallarse menos con sikas y rollos ya que luego todos probamos los bloques como Biceps, gollum, lolomaster, tombe la dame, tenacita....o no? La teoria es muy bonita!

Nacho dijo...

Maki que pasa que solo sabes copiar articulos de otros blogs o webs cuelga una fotico o algun vídeo de esos que tienes guardados.
Victor vaya par de palitos gratuitos me has dado primero me dices que apriete y luego me recuerdas todos los bloques que no soy capaz de hacer jejejej y si eso fuese poco con la otra mano me das con lo de la sika jejejej menos mal que hay buen rollo( es broma eh) ahh mersi por el movil la verdad que ayer cuando me levanté y no era capaz de levantar con el brazo estirado una botella de litro y medio de agua me asusté hasta el dia 3 voy a intentar portarme todo lo bien que sea capaz pero si voy a blocar algun dia t pego el toque.

Víctor dijo...

Ostia perdona no caí que andabas chungo, que mejores pronto y apretar que en manos de felix eso serà en breve! Por cierto yo no he podido hacer gollum ( que si tienes : Felicidades! A mi se me resiste cayendo ya casi diez veces en el top)o tenacita....era ejemplo de que està mal lo del rollo de la sika porque luego todos la utilizamos y le damos a bloques sikados.

Saludos!

Anónimo dijo...

Víctor!! tens raó quan dius que Can Bruguera no perilla. La veritat que l'Albert a fet un post per donar a conèixer la situació que li va explicar aquell home.

Que jo sàpiga la zona no és privada, pero si que entre escaladors, caçadors, runners, motos, etc...fem basura i a vegades ni ha massa.

Una abraçada.